П`ятниця
21.09.2018
08:46
Форма входу
Пошук
Система Orphus
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Педагогічна преса Міністерство внутрішніх справ України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 123
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання:

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Міністерство освіти і науки України

Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

Український центр оцінювання якості освіти

Управління освіти, молоді та спорту міста Лозова

Спеціальна Олімпіада України

Лозівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №7


Пам'ятка педагогам   

Готуючись до уроку, згадайте про існування в класі різних груп учнів за навченістю і заплануйте завдання для кожної з окремих груп
Ø   На окремих етапах уроку;
Ø   Різні за рівнем складності;
Ø   Використовуйте інтерактивні технології під час уроку – саме вони допомагають скерувати навчальну діяльність учнів;
Ø   Щоразу обєднуйте дітей  з різними можливостями, змінюючи ролі, тип завдань таким чином , щоб усі навчалися основним   поняттям;
Ø   Під час контролю рівня знань готуйте завдання в тестовій формі;
Ø   Підготуйте домашнє завдання з урахуванням можливостей учнів.
Причини, що заважають дітям учитися:
*  Лінощі
*  Невміння виконувати домашні завдання
*  Відсутність пізнавальних процесів
*  Відсутність мотивації
*  Нерозуміння засвоєного  матеріалу
*  Відсутність навчальних навичок
*  Невміння долати труднощі
*  Невміння ставити мету, визначити найважливіші завдання, відсутність волі
*  Істотні провали у знаннях
*  Відсутність можливості проконсультуватися під час виконання домашнього завдання
*  Нецікаві домашні завдання
*  Нецікавий вчитель
*  Навіщо робити,
Поради педагогам
щодо розвитку творчих здібностей
обдарованих учнів. 
Ø   Цікаві думки учнів коментуйте, оцінюйте, підкреслюйте їхні оригінальність, важливість.
Ø   Підтримуйте інтерес учнів до нового.
Ø   Ніколи не відкидайте учнівської точки зору. Навчайте дітей коментувати свої думки.
Ø   Не вимагайте запам’ятовувати схеми, таблиці, формули, однобічні рішення, якщо є багатоваріантні способи. Навчайте дітей проводити логічні та зорові паралелі між уже знаним і новим.
Ø   Намагайтесь постійно створювати в дитячому колективі творчу атмосферу. Учні мають знати, що їхні творчі пропозиції та думки викликають захоплення та визнані іншими.
Ø   Навчайте учнів цінувати свої думки та фіксувати їх на папері.
Ø   Розвивайте в обдарованому учневі терпимість та впевненість.
Запобігайте проблемі часом агресивного ставлення до здібних дітей з боку однолітків.
Ø   Постійно виголошуйте цікаві факти, ідеї, думки.
Ø   Запобігайте почуттю страху.
Ø   Підтримуйте та стимулюйте ініціативу, самостійність дітей.
Постійно пропонуйте проекти, які можуть їх захопити.
Ø   Створюйте проблемні ситуації, які потребують альтернативного розв’язання.
Ø   У навчальному закладі запроваджуйте періоди творчої активності,
адже саме в цей час виникає багато творчих ідей.
Ø   Розвивайте критичне мислення школярів.
Ø   Навчайте дітей завершувати почате.
Ø   Будьте для дітей прикладом у творчості.