Четвер
14.12.2017
17:12
Форма входу
Пошук
Система Orphus
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Педагогічна преса Міністерство внутрішніх справ України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 116
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання:

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Міністерство освіти і науки України

Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

Український центр оцінювання якості освіти

Управління освіти, молоді та спорту міста Лозова

Спеціальна Олімпіада України

Лозівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №7

 

Пам’ятай: читання – одне з найважливіших завдань у самоосвіті,

ставитись до нього треба серйозно.

·     Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, в читай уважно, вдумливо, намагайся запам’ятати прочитане.

·     Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.

·     Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюючи поглядом цілі фрази, речення.

·     Для свідомого сприймання прочитай передмову, перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.

·     Коли щось незрозуміло, не поспішай гукати на допомогу інших. Спочатку спробуй самостійно розібратися. Користуйся словниками, довідниками.

·     Роби помітки, виписки, на потреби склади план (тези, конспект).

·     Найцікавіше запам’ятай. Порівнюй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.

·     Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.

·     Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї: один розум добре, а колективний – краще.

·     Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.

Не читай всі книги на один лад. Спосіб читання повинен відповідати меті читання.

Види читання:

1. Читання-перегляд.

    Дає загальне уявлення про зміст книги за допомогою: титульного листа, анотації, заголовка книги,       змісту, передмови, післямови.

2. Повне читання.

    Уважно прочитують увесь текст, але при цьому не роблять ніяких записів.

3. Вибіркове читання.

                Зосереджено читають лише окремі місця.

4. Поглиблене читання.

   Уявляють та засвоюють прочитане.

   Читаючи, роблять різного роду виписки.

   Обдумують, чого нового навчила книга.

При читанні художніх творів

- Читай уважно, зосереджено, нічого не пропускаючи.

- Осмислюй прочитане, перечитуй ще раз епізоди, які тебе схвилювали.

- Уявляй зображені автором картини.

- Співпереживай разом з героями книжки.

- Стеж за мовою, зверни на особливості побудови твору.

- Не читай швидко, поверхово, «ковтаючи», поверхове читання послаблює пам’ять.

 При читанні для самоосвіти

1.    Пам’ятай: читання – одне з найважливіших завдань у самоосвіті, ставитись до нього треба серйозно.

2.    Внутрішньо налаштуйся на читання. Не поспішай, не «ковтай» зміст книжки, а читай уважно, вдумливо, намагайся запам’ятати прочитане.

3.    Зміст треба осмислювати. Не можна допускати механічного фіксування тексту.

4.    Вчися читати швидко, не проговорюючи про себе, охоплюй цілі фрази, речення.

5.    Для свідомого сприймання прочитай передмову; перегортаючи сторінки, обміркуй заголовки.

      6.   Роби помітки, виписки, за потреби склади план (тези, конспект).

7.   Найцікавіше запам’ятай. Порівняй прочитане з уже відомими фактами, знайди йому місце в системі знань.

8.   Прочитавши книжку, обміняйся думками і враженнями про неї з  друзями, дай оцінку. Згадай основні образи, події, думки.

9. Порівняй власну думку про книжку з відгуками і рецензіями на неї:  один розум добре, а колективний – краще.

10. Зроби відповідні записи про книжку у читацькому щоденнику.

 

Завантажити : САМООСВІТНІЙ НАВІГАТОР

( цикл пам’яток з самоосвіти для учнів 5-11 класів)