Вівторок
16.10.2018
00:13
Форма входу
Пошук
Система Orphus
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Педагогічна преса Міністерство внутрішніх справ України Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 125
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання:

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Міністерство освіти і науки України

Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

Український центр оцінювання якості освіти

Управління освіти, молоді та спорту міста Лозова

Спеціальна Олімпіада України

Лозівська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №7

П О Р А Д И   В Ч И Т Е Л Я М

Для підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання учителям  бажано:

* ознайомитися з теорією тестування та нормативно-правовими документами, що регламентуютьпроведення незалежного оцінювання;

*     проводити тренувальні тестування з кожної теми з жорстким обмеженням часу;

*    переходити до комплексного тестування тільки у кінці навчального року, коли навчальний  матеріал повністю учнями опрацьовано;

*     поступово збільшувати навантаження за складністю та за часом;

*   навчити учнів використовувати знання й уміння, застосовуючи розмірковування і логіку для отримання відповідей найбільш простим і швидким способом;

*    провести спільні з випускниками батьківські збори з відповідними рекомендаціями батькам і учням з підготовки до зовнішнього оцінювання.

Під час підготовки до тестування слід особливу увагу звернути на такі теми, що викликали особливі труднощі у випускників минулих років:

*    знаходження області визначення та області значень функції;

*    дослідження функції;

*    застосування похідної та первісної;

*    розв’язання задач на відсотки;

*    розв’язування і доведення нерівностей;

*    розв’язування геометричних задач;

*   розв’язування завдань з розділів «Тригонометрія» та «Елементи комбінаторики, початок теорії ймовірності та елементи статистики».